Az egyediség fontossága
A legtöbb esetben elmondhatjuk, hogy nem igazán van új a nap alatt… Ha pedig eleve nem egy olyan termék/szolgáltatás csoporttal dolgozol, amiben teljesen egyedülálló tudsz lenni, mindenképp ki kell valahogy tűnnöd a tömegből! Már az arculat kialakításakor érdemes erre is gondolnod, és egy markáns USP-t megfogalmazni, amivel a későbbiekben azonosíthatnak vásárlóid, leendő vásárlóid.
A marketing fontossága
Hiába a jó termék, az egyedi USP, a tökéletes árazás – és gyakorlatilag minden, ha nem jut el az leendő vásárlóidhoz. Ahhoz, hogy valódi értéket tudjon teremteni webáruházad, az alapoktól kell elkezdeni az építkezést, hiszen jó honlap nélkül, megfelelő kommunikáció nélkül nem fogsz sikereket elérni. Erről többet itt olvashatsz: Hogyan legyen több vásárlóm?
A hírnév növelése
A pontos, mérhető és jól kialakított marketing kommunikáció rendkívül fontos. Ennek egy része az optimalizált marketing munka, amely közvetlen eredményeket hoz, és amelyeket precízen mérni is tudunk. A baj az, hogy a legtöbben ennek kialakítása után másra már nem akarnak gondolni, hiszen ez konkrét… Hosszú távon azonban a brandépítés is elengedhetetlen!
Kommentek